Tuesday, June 7, 2011

Sorry, SiSTA



*Even though we've changed and we're all finding our own place in the world, we all know that when the tears fall or the smile spreads across our face, we'll come to each other because no matter where this crazy world takes us, nothing will ever change so much to the point where we're not all still friends.



我 发现我最近忽略了一个好姐妹

已经好久 没坐在一起

好好的聊聊了

曾经 我们是无话不说

一直都是三人行 不管做什么

都是三个人

我们说过 不让友谊 不堪一击的吧

我们说过 不管怎样都会好好维持我们的感情

不管 是距离多远的


可是 我今年却慢慢忘记了

我 没遵守当初的诺言

我 忽略了NI...MEN

我很烂

我明白被忽略的感觉 不好受

但我却这样对待了妳

对不起

我承认 我很烂


我只想对妳 说  对不起  


妳 会原谅我么?

我 不会再忽略你了

我要我们好像去年一样

无话不说 不管是什么事

我可以跟你一起谈到天南地北

我可以 不管什么是都在你身边支持你



我发誓 我会做到的

你就不要那么敏感了

看了你的部落

我真的不好受了


真的对不起





*我们说好 绝不放开相互牵的手。